مرموز

shero mikonam ba nam khalege yekta



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت18:41---30 شهريور 1393
سلام هادی

مریمم


مرجان...در اورمان
ساعت21:50---26 تير 1392
اورمان....معنیاورمان یعنی....جنگل...مرجانی در کنار اورمان....؟


پاسخ:salam che ajab yadi kardi az ma


برره شیرفرهاد
ساعت10:50---23 بهمن 1390
بیکاری جیگر از خودت سایت در وکنی
پاسخ:پاسخ:با سلام خدمت شما دوست عزیز نظر شما برای ما قابل احترام است.


.......
ساعت11:16---20 بهمن 1390
پاسخ شما دوست عزیز از کجا من که دوست شما نیستم ..هیچ موقع پس تو پاسخ جواب نده دوست عزیز من یه غریبه هستم هم تو زندگی هم واسه شما و نقطه..... اسم منه
پاسخ:با سلام خدمت شما دوست عزیز خوشالم که وبلاگ ما سری زدین hadi_707@yahoo.com


..
ساعت11:22---16 بهمن 1390
alah talini bul ve ona git alahi bular kan alah tali sani bular ve bu bir hakikati manim kafamda fagat alah var ....
پاسخ:پاسخ:با سلام خدمت شما دوست عزیز ورود شما را به وبلاگ خوش آمد می گویم


..
ساعت11:22---16 بهمن 1390
alah talini bul ve ona git alahi bular kan alah tali sani bular ve bu bir hakikati manim kafamda fagat alah var ....
پاسخ:hadi_707@yahoo.com


.
ساعت11:10---16 بهمن 1390
خدا چه روزهای زیادی را تو غربت و تنهایی شپری کردم اما با خدا وقتی تنها بودم با خدا شوخی می کردم و من خدا من می خندیدم با خدا وقتی درد دیگران را نمی تونستم ببینم بازم با خدا بودم تو کل زندگی خدا را تو برنامه داشتم حالا هم دارم منو خدا
پاسخ:پاسخ:با سلام خدمت شما دوست عزیز ورود شما را به وبلاگ خوش آمد می گویم


علی
ساعت10:56---1 بهمن 1390
خدا خدا روزانه چقدر میگی فقط خدا ؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 دی 1398برچسب:,ساعت 21:55 توسط hadi fazeli| |


Power By: LoxBlog.Com