مرموز

زیباترین زن با یک سگ ازدواج کرد

 

 

در یک اقدام عجیب زیباترین زن در حالی که تا به حال ازدواج نکرده بود با یک سگ که این سگ را از یک حراجی با قیمت بالایی  2000 دولار خریداری کرده بوده است ازدواج میکند.

در یک اقدام عجیب زیباترین زن میان سال انگلیستان – ergyuo mokao – در حالی که تا به  حال ازدواج نکرده بود – با یک سگ که این سگ را از یک حراجی با قیمت بالایی 2000 دولار  خریداری کرده بوده است ازدواج میکند . وی میگوید من با یک نگاه عاشق doty – اسم سگ وی – شده ام و تا آخر عمرم به او پایبند خواهم بود

 

نوشته شده در یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 14:35 توسط hadi fazeli| |

 دنیای اتومبیل

یک مخترع ژاپنی طرحی باور نکردنی برای ساخت یک خودرو ارائه داده است که

می تواند روی هر سطحی اعم از آسفالت، شن و ماسه، یخ و آب و حتی پرواز کند . …

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر، حداکثر سرعت این خودرو که از نوع خودروی همه جا رو یا ATV است، ۶۲ مایل بر ساعت است و می تواند بدون اینکه نیاز به تنظیمات یا تجهیزات خاصی داشته باشد، از سطحی به سطح دیگر برود.
یوهان ژانگ، طراح ۲۱ ساله این خودروی عجیب و جالب آنرا برای شرکت در یک دوره مسابقات ساخته که از سوی یک کارخانه خودروسازی در آلمان حمایت می شد.
این خودرو که ظاهری براق و درخشان دارد، دارای پنج  فن و کیسه های هوای یکپارچه است که برای شناور و آویزان بودن آن پر از باد می شوند.
این خودرویي ژاپنی همچنین، با محیط زیست سازگاری دارد، چراکه سوخت آن از هیدروژن است و کربن هم به خورد هیچ کس نمی دهد.
یکی از موتورهای این خودروی دو موتوره فضایی را در اطراف خودرو ایجاد می کند که به بالا رفتن آن کمک می کند، در حالیکه موتور دیگر آن را به جلو هدایت کرده و مسیرها را کنترل می کند.
ژانگ، طراح خودرو معتقد است که مسافرت و حمل و نقل بهتر از این نمی شود، چراکه این خودرو توان حرکت روی سطح زمین، اب و یخ و پرواز را دارد.
وی همچنین ابراز امیدواری کرده است، آکوا روزی به تولید انبوه برسد و برای همه در دسترس باشد.

 

 

خودروی با کلاس, خودروی مدل بالا, خودروی همه فن حریف, خودروی پیشرفته, ماشین, ژاپنی, ژاپنی ها خودروی همه فن حریف ساختند

 


 

 دنیای اتومبیل

 

نوشته شده در یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,ساعت 23:27 توسط hadi fazeli| |

پایان دنیا 2012

خطر برخورد شهاب سنگی بزرگ با کره زمین ؟

 

 

آیا تا به حال به اتمام دنیا فکر کرده اید؟

سازمان فضایی آمریکا «ناسا» درباره خطر برخورد شهاب سنگی عظیم با کره زمین هشدار داد

وزن شهاب سنگ حدود 100 میلیارد تن و طول آن 50 کیلومتر می باشد .

 

 

ناسا در هشداری اعلام کرد که یک توفان خورشیدی که در سال 2012 به زمین می رسد موجب خواهد شد که برق تمام دنیا خاموش شود. 
به گزارش خبرگزاری مهر، در هشدار ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است که میلیونها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند.

 

از ماه دسامبر فعالیت خورشید به آهستگی روبه افزایش می رود. نیروی مغناطیسی این ستاره هر 11 سال یکبار به نقطه ای می رسد که در آن پیک پدیده های فورانهای خورشیدی و پرتاب تاجهای خورشیدی بزرگ مشاهده می شود. این پدیده ها منجر به آزاد شدن میزان زیادی انرژی و تشعشعات می شود. این فورانها می تواند به زمین نیز برسد و منجر به ایجاد توفانهای ژئومغناطیسی زمین شود.

 

 

 

به گفته دانشمندان ناسا، پیک بعدی این توفانهای خورشیدی بین سالهای 2012 و 2013 خواهد بود که جامعه علمی هنوز بر سر شدت فعالیت خورشید در این دوره جدید به توافق نرسیده اند.

 

 

 

برخی دیگر دانشمندان  که جهان به پایان به علت واژگونی در چرخش آن و یا به عنوان یک نتیجه از توفان خورشیدی پیش بینی شده برای سال 2012 می آیند.

 

 

در سال 2012 به پایان می رسد تقویم مایان

 

 واقعا با پایان دادن به تقویم جهان  در تاریخ 21 دسامبر 2012 .

واقعیت است؟...

 

 

.ظاهرا ، سیاره X (با نام مستعار Nibiru) توسط ستاره شناسان در اوایل سال 1980 در می رسد از دورترین نقطه خارج از منظومه شمسی  کشف شده است. توسط رصدخانه مادون قرمز دنبال شده است ، دیده می شود کمین در اطراف کمربند کوییپر و در حال حاضر آن را به سوی ما  است سرعت و بخش درونی منظومه شمسی در سال 2012 را وارد کنید. پس چه چیزی برای ما به معنای؟ خوب ، اثرات رویکرد X سیاره بر روی سیاره ما خواهد شد کتاب مقدس ، و چه اثرات در حال حاضر احساس. میلیون ها نفر ، حتی میلیاردها نفر از مردم خواهند  ، گرم شدن کره زمین افزایش خواهد یافت ، زلزله ، خشکسالی ، قحطی ، جنگ ، فروپاشی اجتماعی خواهد شد ، حتی عود قاتل خورشیدی توسط Nibiru ناشی از انفجار از طریق هسته اصلی سیستم خورشیدی. همه از این در سال 2012 اتفاق می افتد و ما باید شروع به آماده شدن برای وفات ما در حال حاضر مایل (14 کیلومتر) به ازای هر پیکسل بر روی تیتان و 12 مایل (19 کیلومتر) در Dione

 

 

پایان دنیا 2012

 

 

نابودی زمین!

 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,ساعت 19:57 توسط hadi fazeli| |


Power By: LoxBlog.Com